چه جوریه واقعا؟

خرید بک لینک

امکانات وب

روزای کودکی خوبه ها..خاصه..

اما الانم بد نیس..سختی داره..شبای دلتنگی داره...غصه داره...هیجان داره..

اما..

سنمون بالاتر بره چی؟ مثلا چندین و چن سال بعد..مثلا..

بالای 25 سالگی..چه طوریه؟ میترسم از اون سن ..حس میکنم یه جوریه احتمالا..

چه جوریه واقعا؟

چه جوریه واقعا؟...

ما را در سایت چه جوریه واقعا؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1396 ساعت: 0:22

صفحه بندی