همه چیز تو پستام هست پس حرفی باقی نمیمونه.به نظر هم احترام بگذاریم مرسی! :)مهربان بآشیم شاید فردآیی نباشد .. ArcHive بهمن ۱۳۹۶ تنها کسی که وقتی&n چه جوریه واقعا؟...ما را در سایت چه جوریه واقعا؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134
همه چیز تو پستام هست پس حرفی باقی نمیمونه.به نظر هم احترام بگذاریم مرسی! :)مهربان بآشیم شاید فردآیی نباشد .. ArcHive بهمن ۱۳۹۶ از بی محلی بدم میا چه جوریه واقعا؟...ما را در سایت چه جوریه واقعا؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143
اما الانم بد نیس..سختی داره..شبای دلتنگی داره...غصه داره...هیجان داره..
اما..
سنمون بالاتر بره چی؟ مثلا چندین و چن سال بعد..مثلا..
بالای 25 سالگی..چه طوریه؟ میترسم از اون سن ..حس میکنم یه جوریه احتمالا..
چه جوریه واقعا؟
چه جوریه واقعا؟...ما را در سایت چه جوریه واقعا؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138