
روزای کودکی خوبه ها..خاصه..اما الانم بد نیس..سختی داره..شبای دلتنگی داره...غصه داره...هیجان داره..اما..سنمون بالاتر بره چی؟ مثلا چندین و چن سال بعد..مثلا..بالای 25 سالگی..چه طوریه؟ میترسم از اون سن ..حس میکنم یه جوریه احتمالا..چه جوریه واقعا؟Let's block ads! بخوانید...
ادامه مطلب